fredag, december 24, 2010

Go´ Jul !


GOD JUL önskar jag er alla mina vänner !

Jag saknar er och önskar så att jag kunde sätta mej på ett jetplan som tar mej hem till nära och kära en dag som denna. Men detta är ju inte möjligt så det är bara att bita ihop, slänga sig i duschen och göra sig redo för en kväll på Buffalo istället. Jag hoppas verkligen att maten där smakar jul iallafall, annars vet jag inte vad jag gör.

Roligt iallafall att det har varit superduper väder härnere i Phuket idag, första dagen med klarblå himmel och gassande sol. Inte helt fel att kunna sola på julafton heller. Men jag skulle nog definitivt hellre fira den hemma med er, gå i kyrkan och lyssna på barnens sång, julspelet, mammas skinka och senap, glögg med mamsen å papsen å mys framför tvn efter att julklapparna blivit upprivna. Nästa år e det jag som e hemma igen å firar jul med er de bästa. Jag älskar er! <3

Ha en fin jul nu alla!

puss å kram

-sofia

2 kommentarer:

  1. Ja det är första julen som inte alla är hemma i vår familj, känns nog "splittrat". Vi saknar dej allihopa och hoppas att vi alla kan fira jul tillsammans nästa år....
    Två paket under granen än!
    Kram, mamma

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet. Men nästa år firar vi tillsammans igen. Vi e snart på bättre sidan å jag styr näsan hemåt mot Europa.
    Jeejj, jag hoppas paketen e ti mej! Nu har jag ännu mera att se framemot! <3 kram!

    SvaraRadera