söndag, december 19, 2010

mitt "hem"

På Begäran tänkte jaguppdatera lite med foton och visa mitt rum och var jag bor samt mitt "fina" julpynt :) haha. Samt lite annat sköjj som hänt och händer.

ENJOY!

"Välkommen till Tomtens verkstad - vad kan jag hjälpa till med?"

I fredags var vi på muay thai boxing i Bangla Stadium i Patong. NICE! (men lite lite blod :P )


JENGA på världens bästa bar, StarBar :)

Flygplatsen på Koh Samui önskade sina gäster God Jul :)

Fönstret i mitt rum, som även är balkongdörr.


The big bed och min fina tavla jag egenhändigt gjort av en broschyr från Phuket FantaSea. Man tager vad man haver för att få det mysigt å "hemmigt"!

Min hall och utgång som innefattar skor och ett kylskåp. (som oftast e ganska tomt ändå)


Toan för den som är intresserad. Väldigt lyxig i rött och svart.. Grr :P


Det var det jag hade att bjuda på idag. Mera foton finns inne på facebook.
Ha en skön kväll vänner!
Jag skall ta in till skräddarn i Patong om ngn timme och prova min julklänning som blir uppsydd. Hoppas den passar, börjar ju vara nära till jul nu! Btw så fick jag ledigt på julaftonskvällen, helt okej alltså. Det blir ju ändå bara att ta det lugnt då det är jobb igen nästa dag. Men julmiddag skall bli göör gott!

Sköt om er!

Puss!

- sofia

3 kommentarer:

  1. Ditt rum ser riktigt bra ut, det ser ju dessutom ut som att du har riktigt "städat".
    Knepigt att du fångat dej själv på bild :))
    Puss å kram,
    mam

    SvaraRadera
  2. Va sku int jag ha e städat, jag har ju no faktiskt växt upp .. naliti iaf :P (di had faktiskt städa den där dagen haha). Nemen he går int att ha e så stökigt då he e så litet. puss å kram!

    SvaraRadera
  3. Heja! Roligt att få se ditt rum. Bra att vi får följa med lite hur du har det. Ha så bra och
    God Jul!
    Hälsar moster C & co

    SvaraRadera