onsdag, september 22, 2010

dagen D

Dagen D e här nu, dagen vi alla på kursen har väntat på. Dagen då vi får reda på var vi kommer att spendera 6 månader denna vinter.
Jag fick vänta jäääääättelänge på att få gå in i klassrummet å prata med Esben.. Men sluligen kom jag in. Svettig å nervös..
Han frågade bara: - Hur mår du? Skall vi gå direkt på sak? :)
Å det gjorde vi..
Jag fick reda på att jag komr att arbeta som guide online i Thailand och Phuket denna vinter :D Gissa om jag blev GLAD?!
FANTASTISKT!! :D
Det var dock många som blev besvikna på sina destinationer eller sina arbetsuppgifter.. :(

Så nu håller jag på å packar min väska för att åka hem ett par veckor i väntan på att jag får mitt visum fixat. Spännande spännande. Vi e dessutom en rolig grupp från kursen och alla nordens länder som e påväg ner till Phuket så jag tror nog att det kommer att bli en oförglömlig vinter där nere vid det kristallklara vattnet :D

Så vi ses kanske under veckorna som jag ännu kommer att vara hemma hos mina nära å kära.
Ses! (eventuellt att det blir en kort bloggpaus nu i och med att jag inte kommer iväg på min resa än, kommer dock att försöka summera denna vecka när jag komr hem. så ni kan förstå lite bättre vad vi har hållit på med här nere i solen. för vi e inte ett dugg bruna) :(

puss

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar