måndag, september 13, 2010

veckan med stort V

Jag börjar såsmåningom bli klar med min packning inför mitt nästa äventyr. Ännu återstår det att väga den och plocka lite smågrejs..
Nu börjar det verkligen kännas på riktigt när man tittar ner på tågbiljetterna som skall ta mej till Tikkurila å flygbiljetten som skall ta mej till kanarieholmarna ännu en gång :)
Det känns konstigt att städa upp i rummet, rummet som jag inte kommer att se på en lååång stund nu. Helt overkligt att jag äntligen skall få åka iväg å jobba med ngt som jag så länge har drömt om. För det har jag verkligen gjort. Ända sen man börjat åka ner på charter så har jag önskat att jag en dag ska få sätta på mig den blåa kostymen! Å nu e det ÄNTLIGEN dags. Skall också bli roligt att få träffa nya människor och kollegor från Nordens alla länder :)
Hoppeligen så får vi ha bra väder på GC under nästa vecka så att man får lite fin färg också. hehe.

Man lever absolut i spännande tider nu, får se vart man styr nosen om drygt en vecka. Hemåt för att vänta på att destinationen öppnar inför vintern eller om man åker iväg/får börja jobba direkt :) Guud va roligt det e att inte riktigt veta vart man skall få åka.

Skall försöka hålla er uppdaterade här, men det kan vara svårt för vi vet inte riktigt hur det fungerar med internet på destinationerna. Men vi skall hoppas på det bästa!

Må gott allihopa!
kram!

- sofia

3 kommentarer:

  1. Voj min Sofia! Håll oss uppdaterade! Kommer absolut o hälsar på sen då du vet vart det bär av :D *bamsekram*

    /Nina

    SvaraRadera
  2. Lycka till å sköt om dej!
    Kram,
    mam

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Hoppas du trivs o arbetet
    blir trevligt.
    Hälsar moster C

    SvaraRadera