tisdag, oktober 12, 2010

18 oktober 2010

Dagen D börjar närma sig, alltså dagen då jag tar min packade resväska och ger mig ut i världen för att guida vilsna turister :) Idag ringde chefen för Overseas, H, och berättade att min biljett blivit klar idag. Verkade vara en väldigt trevlig kis tycker jag. Lät riktigt söt ;) Men så är han väl ändå i 50 årsåldern, haha :D
Jaa-a, datumet blev nudå 18 oktober. Det är alltså nästa veckas måndag som jag sätter mig på Air Berlin flyget till Berlin, i Berlin byter jag flyg som tar mig till Munchen International och därifrån åker jag med flyget ner till underbara Phuket. Antagligen försvinner mitt baggage i Berlin redan, brukar ju vara så när man har många byten, dock flyger vi hela vägen med Air Berlin så kanske det mitt i allt lyckas med baggaget. Måste iaf komma ihåg att packa lite ombyteskläder i handbaggaget. :)

Så nu vet ni, 18 oktober 2010 drar jag iväg. Hinner alltså kaffa med vänner och bekanta även denna inkommande helg. Jee :D

Hörs vänner när mina resenerver verkligen börjar göra sig till känna ;)

kram så länge

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar