måndag, januari 19, 2009

nr. 2

dags för andra japanska hjärnsprutan då.. spännande. har it reagera nå värrigare, har haft lite "kli" på kroppen men int så farligt att jag tror att det kan vara av sprutan, tror mera på att jag inbillar mig :P
34 dar kvar nu då innan vi åker, borde man börja tänka på att tvätta upp "allt" som man tänkt ta med sig. jag ska ju int ha med mej så myki men iaf, lite underkläder å sånt e ju allti bra att packa med :)
ska också den här veckan börja ta hem mera tavara ti jeppis från lägenheten i vasa, e nog så ledsen över att jag måst säg upp den här lägenheten.. den e så fin å så bra läge. dock kommer jag inte att sakna det knakande kylskåpet :P
yes, men nu e d dags att börja dra sig iväg till hälsostationen å ta sprutan :) wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar