onsdag, januari 07, 2009

dag 46

imorgon ska jag få min andra hepatit spruta. är ännu fundersam över japanska hjärnhinneinflammation vaccinationen, mamma har den på jobbet redan men jag vet inte om jag vill ta den längre..tror att jag kan reagera ganska kraftigt på den eftersom jag var allergisk när jag var liten. jag vill int lida av andnöd i onödan, d e obehagligt! :(
46 dar kvar innan vi stegar iväg med våra väskor till finnairplanet i vasa. köpte förresten en ny reseväska häromdan, en american traveller en pastell gul. riktigt skön färg var den, hoppas 80 liters väska räcker nu då. annars måst jag köpa en till väska i bangkok innan vi drar hem igen i maj. ska bli så häftigt å roligt att få shoppa kläder nån annanstans inför sommaren å int ha samma kläder som många andra i hela finland å speciellt lilla Jeppis har :D
nästa vecka är det dags att ansöka om visum, det närmar sig verkligen!
usch va det e kallt här i finland nu, typ -15 brrrr! man far int nå gärna ut om man int riktigt måst!
ha d gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar