måndag, januari 12, 2009

japanese encephalitis

nåjaa, sitter nu hemma å väntar,dricker/äter en modifast kaffe påse. riktigt gott faktiskt smakar som en kall kaffedrink, typ didär frezza. tibax ti sprutan nu då.. har gått ca 45 min sen jag tog sprutan å inga symptom ännu. har idag tagit min 1:a spruta mot japansk hjärnhinneinflammation,trots alla funderingar. scaary. har läst om så myki biverkningar nu på sistone, men iofs så e d bara 1-1000 som har reagera på 100 000 så int e d ju så farligt många som reagerar heller. man kanr eagera upp till två veckor efter att man tagi den där sprutan, men iofs tycker jag att det sku vara mest logiskt att man reagerar inom de första dygnen. dock är ju inte allt logiskt i denna värld. tyvärr. vi ska nu hoppas på det bästa. :) om ingenting händer på en vecka så får jag ta den andra sprutan nästa vecka på onsdag 13.20. sen e d två veckor innan jag tar den sista å då e d bara drygt två veckor före jag står på flygplatsen å e nervös. det nääärmar sig. 41 dar kvar idag före vi faar iväg :D

2 kommentarer: