torsdag, november 27, 2008

första sprutan


stack mej in via hälsovårdaren idag för att kolla om jag behövde uppdatera ngn av de vanlilga vaccinationerna. enda jag behövde göra var att ta en stelkrampsspruta i baken :) heh. jag fick även mina a+b hepatit recept plus japanska hjärnhinneinflammation recept. så nu blir det att besöka apoteket å börja inta sprutor, nästa vecka börjar jag på me twinrix på onsdag morgon. fick reda på av mamma att det där japanska.. vaccinet e slut i hela landet typ för tillfället så det bli att vänta till januari innan man börjar på med det :S ooosis! längtar dock inte efter att börja på med den etersom man kan må ganska dåligt av den har jag hört.. känns också ganska så skönt att få börja på med vaccinationerna eftersom det känns som om att resan börjar närma sig då :D ska bli så roligt. det e ju bara tre månader kvar nu. :P
nu ska jag fortsätta med lite skolarbete, det e ju faktiskt ltie skola kvar också! fast det e bara 9 skoldagar kvar före jul ;)
dags för lite skrivande nudå.
suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar