måndag, november 10, 2008

deppad

tyvärr har jag måsta sluta på thai kursen eftersom jag nu under juletider jobbar extra vid jakobstads stadshotell och jag måste infinna mej på jobbet redan kl 18.00 på fredag kvällarna. till den tiden hinner jag inte om jag går på kursen och måste åka buss vilket jag måste göra.. så nu blir det nog att studera de papper jag har och sedan hitta lite info om thai på internet. förslag på sidor?
nåja nu ska jag börja dra mej ti kojs. här smattrar regnet på rutorna och man e kall ända in i märgen pga vädret, usch och ve.
ha d gott alla.

2 kommentarer:

  1. hej Sofia,
    va kul att du startat en blogg. Vi får ta en kaffe i julhelgen så kan vi ge dig lite Thai-tips från våra resor och vistelser där. Vi är nu tillbaka i Stockholm igen. Ha det bra. Kram Mankko, Maria o Maximilian

    SvaraRadera
  2. hej maria å co. Jaa, d sku va superroligt me en kaffe å lite thaitips :) vi får höras! välkommen hem ti kalla norden ;)

    SvaraRadera