tisdag, maj 10, 2011

FERIE!

Jah, så har semesterdagarna kommit. ACK va vi alla längtat! Å jag fick det jag ville ha, 10 dar hemma i Finnelandet i juni OCH över midsommarn också! :D Helt fatastiskt vad jag e glad att jag skall få fira en midsommar. Minns inte när jag senast firat en med bastubad, vänner, grillat (god mat åt jag faktiskt förra året mitt i natten med några kollegor på Vidden, det var också mysigt), MEN en riktig midsommar med snaps, sånger och nattliga bad e det nog så länge sen att jag inte ens minns. Men nu e det dags igen. Fyfan (ursäkta språket) men vad jag ser framemot att komma hem i juni (det e säkert svinigt kallt) men iaf. Skall bli så skönt att se er alla igen! Bara så ni vet, 17-27 juni e det jag som kramar om er alla mina vänner och kära familj! Hoppas också på att få se en massa små babies eftersom det e babyboom hemma nu för tillfället! (TAnjas lilla bebe har världens bästa due date, hoppas verkligen att beben fattar att komma ut rätt dag ;) )

Det var allt för nu, skall iväg på team middag till en italiensk restaurang inne i Agia Napa (gratis mat) NOMM! Hörs senare!








Lite inspis bilder för ferien, alla lånade från Google.

Åså lite feelisbilder från sommaren -10 Love you! <3 ... kommer senare ikväll :) jag lovar! puss!

1 kommentar:

  1. Hoppsan va bastubadarna har censurerat texten..!
    Ser fram emot mera bilder :)
    Kramen, mamma

    SvaraRadera