torsdag, november 25, 2010

ps. +

jag vill tillägga några saker på min önskelista än:

- DOVE spray deo med doft av cucumber och green tea


Det finns nämligen inte den här nere å den doftar så gott. SÅ jag skulle bli överlycklig om jag sku få den nerskickad. thanks ;)

- å den underbara uppfinningen från norge. ONEPIECE
här nedan finns lite smakprov. men gå gärna in på deras hemsida www.onepiece.no å kika. i just love these. Tänk att få sitta i en sån när man åker flygplan, MEGA skönt alltså :D







Dessa är alla mina favoriter, speciellt dom två blåa. Å den gröna stilen tycker jag också e snygg fast i en annan färg..
Bara så ni har något att tänka på inför julhandeln ;)


- sofia <3

2 kommentarer:

  1. Ja, men dehär "pellepukuna" kostar ju typ över 1000 kr.. vi färgar sebbens na gambäl svejttdräkt iställe!
    mam

    SvaraRadera
  2. HAHAHAAHAHAHAHAA :D nääää huuuuadåå! tå e jag helder utan. dessutom har han ju klippt åv all sveittdräkta siin :P

    SvaraRadera