onsdag, juni 17, 2009

hemkomsten och en ny avfärd

hade ju tänkt skriva lite efter att jag kommit hem från thailand men det känns alltför svårt att fortsätta på bloggen..
att komma hem var roligt men jag skulle återvända till thailand vilken dag som helst.
thailand var det bästa som hänt mej, och den bästa tiden i mitt liv. jag saknar min star familj så mycket, varje dag tänker man på dom.

å nu har jag ju börjat ett nytt liv ute på holman, åland :) det e roligt men jag kan inte fortsätta skriva i denna blogg om äventyr för, thailand äventyret är slut och inget kan ersätta det äventyret. kanske jag i höst kan skriva lite om dom sista resorna och sammanfatta hela resan på något sätt men inte nu.. det e för jobbigt. jag saknar verkligen thailand och mina nya vänner. <3

så det var bara det jag skulle meddela er, bloggen kommer inte att uppdateras på en stund nu.. kanske aldrig. vi får se hur det känns om några månader.

ha det bra alla och tack för att ni följt med mej och mitt äventyr på bloggen.

// eder sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar