torsdag, maj 21, 2009

avfärd hemåt mot finland

idag e dagen då alla kommer att vara ledsna om ett par timmar. halv åtta åker bussen mot suvarnabhumi flygplats. få se nu om alla kommer igenom alla kontroller de har i och med svin influensan :P

tre månader har gått så oootroligt fort. man har lärt sej så mycket om sej själv och om sina vänner. nya vänner och bekantskaper har uppstått och man har fått en ny familj här i thailand, min egen starfamilj :)

jag längtar nog hem till er alla, men det e med stor sorg jag lämnar thailand bakom mej idag. jag vet att jag kommer att återvända hit, men aldrig med samma gäng. det e synd..

nästa gång jag bloggar e hemifrån, sandsund min hemby. så vi hörs på fredag eller lördag, så får vi se vad för känslor som finns då.

kram på er alla nu, och tack för att ni följt med bloggen hittills :)

nu kommer lillpuumo hemåt.

puss! // sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar