lördag, februari 21, 2009

reseväske packning

nu e d drygt 24 timmar tills jag lämnar jakobstad bakom mig för ett par månader. hoppeligen bör jag inte återvända före maj eller augusti om det nu skulle lyckas att jag får fara i jobb till åland över sommarn! :)
resefebern är ganska hög för tillfället. håller på och packar väskan här hemma nu (var det är ett totalt kaos pga. golvslipning) Jag fattar int hur jag har sådär myki att ta med mig?! Väskan e full redan å jag tycker att jag har int alls nå myki kläder där i ens! Mest krämer och sånt.. Måst nog se över packningen ännu en hel del..Usch va jobbigt att packa inför det äventyret.. Vad ska man ta med, vad kan man lämna här hemma, vad finns allt i bangkok? I nödvändiga artiklar väg då alltså? Kläder vet jag att finns där men nu e jag mest orolig över hygienartiklarna.. Tips någon??
fortsätter kanske lite senare och blogga.. när jag stängt väskan och väntar på "flygtaxin" ) på återseende :)
Snart befinner jag mig här i miljonstaden.. jag kan int fatta det!! :)) åter till packningen -->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar