fredag, april 22, 2011

påsk,kallt,sjuk

GLAD PÅSK allesammans!

På Cypern är det piss väder, rent ut sagt. Regnet öser ner och det e kallt, vilket resulterat i att jag gått och blivit ordentligt sjuk. Feber och halsont i en vecka, har försökt vila men orkar inte stanna bort från jobbet för många dagar så jag har inte riktigt kunnat vila kroppen i skick.. vilket nu gett mej en veckas penicillinkur. Hoppas att den tar väck det onda i min kropp. Märker att jag är lättirriterad och nedstämd..vilket jag alltid blir när jag blir ordentligt sjuk. Tur är det sällan som jag blir sjuk, men när jag får halsont så är det ett helvetiskt sådant. Borde kanske operera bort toncillerna i ngt skede.
Besökte iaf vår "husdoktor" Photos Photiou idag på vårt ena hotell här i pernera och fick penicillin. Gott så.

Ville egentligen bara ge livstecken ifrån mig och önska er en riktigt GLAD PÅSK med nära och kära och ät påskägg och god mat för min del med!

Kram! <3

- sofia

1 kommentar: