lördag, december 10, 2011

10 december

Nobeldagen till ära sitter jag hemma på hotellet och har NOLL julfiilis.

Dethär blir nog värsta julen hittills.

För nästan exakt en vecka sen sa jag upp mig från jobbet.. räknar dagarna tills jag kommer hem.
Nu just är det inte lätt att vara aktiv och glad på jobbet.. okej, lättare att gå till jobbet när jag vet att när dagen är över så är det en dag mindre tills jag åker hem.
Jag är verkligen trött på detta afrika nu.
Magen blir inte bättre heller, utan det är en ständig kamp med födan och att få den att hållas i magen :(

Varför är jag en så vänlig själ att jag lovade stanna kvar december ut?! Det enda jag vill är ju att åka hem och fira jul.. suck.
Men är man lojal så är man.

Di andra är på väg ut för att festa på en klubb ikväll men eftersom jag och min mage inte klarar av detta med syror och föda längre så är det bäst att stanna hemma. Se en film och gå pch lägga sig så man orkar upp frisk å kry till morgondagens morgon service.


Ja, det var väl det jag hade på hjärtat denna kväll. Lite tråkigt men jaa.. det e väl bara att kämpa de sista dagarna nu. Endast 24 dar tills jag landar med krombikråko i pampas.

Å sen börjar planerandet av ett nytt kapitel i fröken vikmans liv.. håhåjajajaa, vad skall detta bli till riktigt!?

Som sagt, ingen julfiilis här inte :(

(sorry för lite sura tankar idag..)

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar